Daisypath - Anniversary

2011-06-29

hari semalam di bakal kampung balik raya...

semalam, aku telah bertandang ke rumah bakal suamiku (InsyaAllah amin ya rabbal'alamin).
kekok je rase bila sampai rumah dia.
tatau nk wtpe. aku duduk je kt sofa.
si dia plak ntah ke mana hilang.
ade ke patut tinggal aku sorang2.
sembang2 la dgn aku utk menghilangkan kegelisahan aku. huhu.
lpstu mak dia ajak mkn. aku pn pergi la dapur.
aiseyman, betmbh2 kekok aku. makanan dh siap hidang cuma pinggan dan cawan je tade lagi.
nak tolong, baru first time kat situ.
mana tau selok belok rumah tu.
dh tu, aku pn berdiri aje la kt sebelah meja. jadi tunggul jap kat situ. hehe.
mak dia dok ajak dia makan, dia kata kenyang.
ni satu lagi aku tak puas ati. mai la makan sama2 dengan aku.
ade ke segan dgn mak sendiri.
aku ni lagi la segan.
makan berdua aje plak tu dgn mak dia.
smpi abes dia dok luar aje.
aku tunggang terbalik sorg2. hoho.
pe yang aku nk cite sbnrnyer nih?
hehe..
tp sonok gak dpt pegi umah dia.
mmg best rumah kmpg nih.. sejuk je tp klu tang panas terik tu, mmg tak tahan la.
mau mndi 10x dlm sehari.

mnde ntah aku cite nih... +_+

No comments: