Daisypath - Anniversary

2011-07-20

perampas suami org *my opinion based on observation and knowledge*

aku terbaca satu page kt fb.
pasal perampas laki org.
takut biler baca & terasa risau sgt plak.
aku tak fhm la, knp ek perempuan2 lain tu ske sgt dgn laki org?
1. sbb laki tu dh ade pengalaman berkahwin? bullshit.
islam xde kata pn ade pengalaman berkahwin tu salah satu sebab nk amek laki org.
2. sbb laki dibenarkan ade 4 isteri?
ye, mmg sunah Nabi. tp tgk la plak isteri2 Nabi. janda belaka kecuali 2org adalah anak dara. (maaf klu slh info tp yg aku tau mmg ade 2 org yg masih dara)
tetapi yg menggatal aku plg byk tgk anak dara la kan.. posing liuk lentok igt cantik sgt.
haprak je.
3. sbb ade duit, harta, kekayaan?
PUH-lease. duit nk mkn sendri pn tade. harap duit bini. ceh! (certain people)
4. sbb ade rupa?
lagi la tak tahan. rupe laki tu mane ade. tak faham dowl aku ppuan nk lelaki mcm ni..
haish.

*Ya Allah, jauhilah perkara2 buruk sebegini drpd berlaku ke atas hambaMu ini. Amin.*

No comments: