2012-08-10

Study...

Aduih, tetibe rase susah sangat plak biler aku tengok subjek2 yang kena belajar nanti.
paling lemah ade subjek thermodynamics & semiconductor.
subjek2 tu la yang buat aku gagal dulu.
huhuhu~

Ya Allah, kuatkanlah semangat aku untuk meneruskan pelajaran aku~
aku berharap sangat kali ini aku dapat buat yang terbaik.
aku mesti yakin dengan diri sendiri.
ganbaremasu~


Subjek-subjek yang aku kena amek nanti :)

tak susah kot naa~
blajaq pi ja la.
usaha la lebey kan~
usaha lebey dari ang penah usaha dulu~ (pernah ke? =P)

tapi kat jadual tu takdak plak subjek faveret.
subjek bahasa.
aku nak blajaq jopun balik.
kot2 dapat tolong pointer aku nanti.
huhuhu~

ada subjek programming plak.
terasa lemah plak lutut ni.
takpa2, think positive.

communication pejadah tu?
mesti kena presenting nanti.
adoiyai, skill sosial aku dah terhakis dah ni.
mesti cepat gabra kalau nak present.

berdebar2 plak.
ntah sapa2 ntah kot hat jadi kawan aku nanti.
harap2 aku dapat la bergaul mesra.
ke aku patut kekalkan attitude "cool" aku tu?
hehehe~

InsyaAllah, aku akan cuba sedaya upaya.
aku akan cuba sehabis baik.
untuk kali ini.
kali ini yang terakhir (untuk sarjana muda).
aku nak sambung master plak lepas ni...
tanak dah amek sarjana muda.
dah tua sangat.

Bismillahhirrahmannirrahim.
aku mau berjaya kali ini~

No comments: